Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2011 17:49 - Какви теми обичате да четете?
Автор: jendotrash Категория: Други   
Прочетен: 6377 Коментари: 28 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg




Разгледах сайта и реших да си направя профил. Сега ми е любопитно какви теми вълнуват хората тук. Разбрах, че има една клика, която все за другите пише. Аз няма да го правя, защото не виждам нищо интересно. Вероятно  политиката е сред най-популярните. Също и музиката. За това се писах в категория Музика. Ще се радвам, ако някой ми каже за най-харесваните области. Кои са те? Едно коментарче да е, пак става за начало. После ще се опознаем.


Тагове:   област,   тема,


Гласувай:
26




1. zabavnata - Здравей!
24.08.2011 17:55
Пресата я чета всяка сутрин и то в обратен ред - от последна към първа страница, и така от години.
Ти пиши пък ние ще четем!:))))))))))
Любима тема : Динозаврите
цитирай
2. jendotrash - Да, динозаврите.
24.08.2011 17:57
Много хора харесват динозаврите. Дори и децата. Ще го имам предвид.
цитирай
3. tota - Добре дошъл!
24.08.2011 20:19
Две неща: Първо пиши това, което те вълнува и второ: това, което смяташ, че те прави полезен. Дерзай!!
цитирай
4. jendotrash - Благодаря.
24.08.2011 20:39
Надявам се да бъда полезен.
цитирай
5. анонимен - Вземи пример от Валсодар. Той пише ...
25.08.2011 04:11
Вземи пример от Валсодар. Той пише само обиди към другите, а после ги обвинява, че ако не го споменат, не можели да наредят два реда. И докато го казва, отново пише за другите. Точно пет минути му трябват за да изпадне в противоречие. През останалото време прави фалшиви профили за да се гаври с хората.
цитирай
6. kite333 - Щом питаш да кажа :)
25.08.2011 08:57
Аз харесвам авторски неща написани от блогъра.Не,че не чета вицове или статии от пресата и тук,но предпочитам лични неща - дали са лични мисли или мнение или проза.
А ти пиши каквото ти харесва,четейки тук ще си харесаш и хора,които са на твоята вълна и така :))
цитирай
7. darcy - Здравей
25.08.2011 10:45
Прегледай Най-популярни и ще ти светне. Важното е темата да е насочена към друг блогер от сайта и вече имаш сигурни читатели.
цитирай
8. diso - Взе ми думата от устата:))
25.08.2011 10:56
tota написа:
Две неща: Първо пиши това, което те вълнува и второ: това, което смяташ, че те прави полезен. Дерзай!!

цитирай
9. jendotrash - Вземи пример от Валсодар. Той пише ...
25.08.2011 11:34
анонимен написа:
Вземи пример от Валсодар. Той пише само обиди към другите, а после ги обвинява, че ако не го споменат, не можели да наредят два реда. И докато го казва, отново пише за другите. Точно пет минути му трябват за да изпадне в противоречие. През останалото време прави фалшиви профили за да се гаври с хората.

Мисля, че забелязах някъде такова име. Ще го разгледам.
цитирай
10. jendotrash - Аз харесвам авторски неща написани ...
25.08.2011 11:35
kite333 написа:
Аз харесвам авторски неща написани от блогъра.Не,че не чета вицове или статии от пресата и тук,но предпочитам лични неща - дали са лични мисли или мнение или проза.
А ти пиши каквото ти харесва,четейки тук ще си харесаш и хора,които са на твоята вълна и така :))

Авторски неща май е най-добре. Доколкото разбирам това е идеята на блога.
цитирай
11. jendotrash - Прегледай Най-популярни и ще ти ...
25.08.2011 11:38
darcy написа:
Прегледай Най-популярни и ще ти светне. Важното е темата да е насочена към друг блогер от сайта и вече имаш сигурни читатели.

Това ли е най-популярно? Eдва ли ще се спрaвя, защото не умея да се карам с хората. Но ми е известно, че е любим национален навик.
цитирай
12. jendotrash - 8. diso - Взе ми думата от устата:))
25.08.2011 11:38
diso написа:
tota написа:
Две неща: Първо пиши това, което те вълнува и второ: това, което смяташ, че те прави полезен. Дерзай!!


Към този съвет явно трябва да се придържам.
цитирай
13. mikino - Две неща: Първо пиши това, което те ...
25.08.2011 11:47
jendotrash написа:
diso написа:
tota написа:
Две неща: Първо пиши това, което те вълнува и второ: това, което смяташ, че те прави полезен. Дерзай!!


Към този съвет явно трябва да се придържам.

Здравей и добре дошъл приятелю!
Да! Това основно. Не обръщай внимание на тъпи коментари и трии тези, които не са ти по темата, каквато и да е тя. Аз например, пиша за различни теми, не съм в определена категория. Когато нещо ми дойде на душата го пиша. Всеки различно. Не съм от най-четени и не ми и трябва. Тук съм за удоволствие и защото има много ценни постинги и хора!
Успехче!
цитирай
14. zind - Дарси е напълно права. Послушай я!
25.08.2011 11:58
Започни да критикуваш другите. По принцип се иска образование за подобна дейност, но в блогбг е достатъчно да имаш клавиатура и нахалство. Много е важно да запомниш едно: докато сипеш псувни и други заклинания, постоянно повтаряй, че не желаеш хората да се карат. Демек ти си борец за мир, ама от най-тежко въоръжените. Хората са казали отдавна "Тури си едно перде, па пцувай!"
цитирай
15. cefulesteven - Рядко пиша в Туризъм, но категор...
25.08.2011 12:16
Рядко пиша в Туризъм, но категорията много ми харесва и чета с удоволствие.
"Той и тя" - смятам, че е моята категория, защото най-често в темите си засягам интимността.
Силно се увличам по художествена литература, за това чета и понякога публикувам в "Изкуство", което е и принципно категорията в блога за художествена литература.
Чета всичко, стига да е интересно, идейно, провокираща размисли, а не тъмни емоции.

цитирай
16. jendotrash - Две неща: Първо пиши това, което те ...
25.08.2011 12:29
mikino написа:
jendotrash написа:
diso написа:
tota написа:
Две неща: Първо пиши това, което те вълнува и второ: това, което смяташ, че те прави полезен. Дерзай!!


Към този съвет явно трябва да се придържам.

Здравей и добре дошъл приятелю!
Да! Това основно. Не обръщай внимание на тъпи коментари и трии тези, които не са ти по темата, каквато и да е тя. Аз например, пиша за различни теми, не съм в определена категория. Когато нещо ми дойде на душата го пиша. Всеки различно. Не съм от най-четени и не ми и трябва. Тук съм за удоволствие и защото има много ценни постинги и хора!
Успехче!

Аз не вярвам някога да бъда при най-четените. Все пак се надявам да напиша нещо интересно за повече хора. Благодаря ти!
цитирай
17. jendotrash - Започни да критикуваш другите. По ...
25.08.2011 12:31
zind написа:
Започни да критикуваш другите. По принцип се иска образование за подобна дейност, но в блогбг е достатъчно да имаш клавиатура и нахалство. Много е важно да запомниш едно: докато сипеш псувни и други заклинания, постоянно повтаряй, че не желаеш хората да се карат. Демек ти си борец за мир, ама от най-тежко въоръжените. Хората са казали отдавна "Тури си едно перде, па пцувай!"

Звучи ужасно. Аз никога не съм искал да бъда критик и за това ще се въздържа. На който му е било детска мечта нека го прави. Хехе, въоръжен борец за мир. Това ми хареса.
цитирай
18. jendotrash - Рядко пиша в Туризъм, но категор...
25.08.2011 12:33
cefulesteven написа:
Рядко пиша в Туризъм, но категорията много ми харесва и чета с удоволствие.
"Той и тя" - смятам, че е моята категория, защото най-често в темите си засягам интимността.
Силно се увличам по художествена литература, за това чета и понякога публикувам в "Изкуство", което е и принципно категорията в блога за художествена литература.
Чета всичко, стига да е интересно, идейно, провокираща размисли, а не тъмни емоции.


Той и тя много ми харесва. Предполагам, че там няма скандали. Нали категорията е посветена на любовта. Поне така аз я разбирам.
цитирай
19. анонимен - to ako e interesno she ima koi da 4ete
25.08.2011 12:45
na kvato i da e tema,hubavata stoka sa prodava vinagi brat4ed
цитирай
20. tutankhamon661 - jendotrash
25.08.2011 12:57
Най-важното - модерацията да бъде на шест!
Критиката е допустима, ако е във връзка с темата и се предлага по възпитан начин. Не може нек'ви пияни циганьори да те обиждат и ти да си траеш. Нали не си балък? Обърни внимание на опцията "изтрий коментара" - много е ценна.
цитирай
21. jendotrash - 19. анонимен - to ako e interesno she ima koi da 4ete
25.08.2011 13:25
анонимен написа:
na kvato i da e tema,hubavata stoka sa prodava vinagi brat4ed

Логично звучи. Хубавото винаги е четено и продавано.
цитирай
22. jendotrash - Най-важното - модерацията да бъде ...
25.08.2011 13:39
tutankhamon661 написа:
Най-важното - модерацията да бъде на шест!
Критиката е допустима, ако е във връзка с темата и се предлага по възпитан начин. Не може нек'ви пияни циганьори да те обиждат и ти да си траеш. Нали не си балък? Обърни внимание на опцията "изтрий коментара" - много е ценна.

Мисля да уважа модерацията. Огледах пак обстановката и забелязах критични коментари, които в никакъв случай не се връзват с моята представа за критика. Държа на възпитанието.
цитирай
23. cefulesteven - Рядко пиша в Туризъм, но категор...
25.08.2011 13:51
jendotrash написа:
cefulesteven написа:
Рядко пиша в Туризъм, но категорията много ми харесва и чета с удоволствие.
"Той и тя" - смятам, че е моята категория, защото най-често в темите си засягам интимността.
Силно се увличам по художествена литература, за това чета и понякога публикувам в "Изкуство", което е и принципно категорията в блога за художествена литература.
Чета всичко, стига да е интересно, идейно, провокираща размисли, а не тъмни емоции.


Той и тя много ми харесва. Предполагам, че там няма скандали. Нали категорията е посветена на любовта. Поне така аз я разбирам.



За жалост точно в тази категория, понякога скандалите са доста грозни. Имам предвид няколко случая, в които няколко по-дръзки /в най-красивия смисъл на думата/ откриха свои интимни тайни. Точно в категорията си, точно както е в живота, ако знаеш само с какви грозни обръщения бяха назовани, с какви обвинения бяха посипани. Само, защото са си позволили малко повече свобода, която май ни е необходима на всички. Но както и да е, категорията оцелява и човек, наистина може понякога да бъде и себе си. :)
цитирай
24. jendotrash - Аз харесвам хората освободени от ...
25.08.2011 14:10
Аз харесвам хората освободени от комплекси. Такива трудно се намират за това ги ценя. Обществото е прекалено късогледо. Искат всичко да е скрито покрито и много обичат да хулят. Един интернет форум дава отлична възможност да покажат най-грозното от себе си. Не понасям хора, които говорят само лошо.
цитирай
25. poetesasladyr4e - Целувки и поздрави.
25.08.2011 14:38
Пиши си и да не ти пука. Мене постоянно ме обвиняват, че не ме бива в поезията, но не е така.
цитирай
26. valsodar - Като гледам какви съвети ти дават, ...
25.08.2011 15:13
Като гледам какви съвети ти дават, ако решиш да ги спазиш всичките ще имаш поредният безличен и скучен блог.

Бъди себе си - останалото само ще си дойде!
И да не ти пука от глупаците в сайта, каквото й да напишеш - не можеш да им угодиш. :)))
цитирай
27. virtu - Чета интелигентно написани постинги !
25.08.2011 16:43
Темата е без значение !
:))
цитирай
28. gwendoline - Пиши, каквото ти харесва,
25.08.2011 17:33
блога е за собствено удоволствие :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jendotrash
Категория: Музика
Прочетен: 14802
Постинги: 1
Коментари: 28
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930